Каталог
Ключи и пин-коды

Total War: SHOGUN 2 – Otomo Clan Pack // Steam GIFT RU

Этот товар закончился. Загляните позже или подпишитесь на уведомление о поступлении товара.


Также попробуйте поискать похожий товар у других продавцов
Оплатить с помощью:
с "Правилами покупки товаров" ознакомлен и согласен
Продаж: 2
Возвратов: 0

Описание товара

==================================
ВНИМАНИЕ!!! ПОСЛЕ ОПЛАТЫ ВЫ ПОЛУЧАЕТЕ УНИКАЛЬНУЮ ССЫЛКУ НА АКТИВАЦИЮ ИГРЫ В STEAM
Игра навсегда ассоциируется с вашей учетной записью Steam и вы сможете загрузить её в любом месте и в любое время.
==================================
! REGION RU + CIS - Этот подарок имеет ограничения.
Его можно активировать только в следующих странах: Армения, Азербайджан, Республика Беларусь, Грузия, Киргизстан, Казахстан, Республика Молдова Молдова, Россия, Таджикистан, Туркменистан, Украина и Узбекистан.

About This Content
The Otomo Clan Pack adds a new playable faction to Total War: SHOGUN 2 for use in single or multiplayer Campaign modes and Custom and Multiplayer Battles.


Having forged an early alliance with Portuguese traders, The Otomo Clan reaps great economic and military benefits from its wealthy, gun-toting ally and in doing so, the clan has allowed Catholicism to flourish among the people of its domain.
Key Features:

Clan Trait: Master Gunners
Can Recruit Cheaper Gunpowder Units (-10%)
Missionary Actions Are Cheaper (-15%)
Improved Conversion to Clan Religion (+2)
Faster Import Of Matchlock Ashigaru Units (-3)
New Units
Portugese Tercos (foot, Ranged, Melee)

Armed with matchlock rifles and swords, clad in iron breastplates and Spanish Morion helmets, the Tercos can lay down withering hails of fire, and give a solid performance in melee.

Otomo Donderbuss Cavalry (mounted, Ranged)

Mounted troops armed with the fearsome, fluted Donderbuss rifle – the forerunner of the modern shotgun. These ranged units can be swiftly positioned to gouge at an enemy’s flanks, or punch the wind out of his cavalry charges before they even arrive.

Otomo Matchlock Ashigaru (foot, Ranged)

Armed with matchlock arquebuses to unleash massed volleys of long-range gunfire upon the enemy, these units fight with religious fervour, which increases the accuracy of their fire and enables them to reload at a faster rate than standard Matchlock Ashigaru.

Otomo Matchlock Samurai (foot, Ranged, Melee)

With their accurate volleys of rifle-fire, Otomo Matchlock Samurai are ideal at weakening enemy units before a charge. Benefitting from their Samurai training, they fire with greater accuracy and reload more swiftly than their Ashigaru brethren.

Otomo Matchlock Kobaya (naval, Ranged)

A very light and fast ship carrying a small detachment of musket-armed soldiers whose Christian fervour and familiarity with matchlocks enables them to shoot more accurately and reload at a faster rate than standard Matchclock-bearing Kobaya.
New Buildings

Leased land

One building slot per city can be handed over to Portuguese control for them to do with as they wish. In return, the clan gains a large amount of money, enabling it to ramp up its war efforts at pace.

A new subchain of Jesuit buildings (Hospital - Jesuit Seminary - Jesuit College) replaces the Chapel building subchain (Mission - Church - Cathedral):

Each building will progressively aid the conversion of the Japanese to Christianity, increase unit replenishment, economic growth and the happiness of the Christian populace. They will also progressively improve the rate at which the arts are mastered and allow a besieged army in the same castle town to hold out for longer.
History Of the otomo
Master Gunners

Coming to prominence during the Kamakura Shogunate following the Gempei War, the Otomo clan has remained at the forefront of Japanese feudal politics for almost four hundred years, through the transition to the Ashikaga Shogunate and on to the present day. Alongside the Shoni and Shimazu, the Otomo are one of the largest clans on the southern island of Kyushu, and therefore were amongst the first to make contact with the Portuguese, establishing trade links soon after the Europe

Дополнительная информация

Инструкция по активации Гифта:

1. Необходимо скачать и установить Steam http://steampowered.com/download/SteamInstall.msi (если еще не установлен)
2. Зарегистрировать новый аккаунт в Steam или зайти в существующий.
3. Полученную после покупки ссылку, необходимо скопировать и вставить в ваш интернет браузер, авторизоваться под своей учётной записью Steam и принять подарок себе в БИБЛИОТЕКУ или добавить в ИНВЕНТАРЬ.
4. После активации игра появиться в списке игр и вы сможете скачать ее со steam. Процесс установки (скачивания) занимает около 15-50 минут (в зависимости от имеющегося интернет-канала).

Отзывы

0
Отзывов от покупателей не поступало.
За последние
1 мес 3 мес 12 мес
0 0 0
0 0 0
В целях противодействия нарушению авторских прав и права собственности, а также исключения необоснованных обвинений в адрес администрации сайта о пособничестве такому нарушению, администрация торговой площадки Plati (http://www.plati.com) обращается к Вам с просьбой - в случае обнаружения нарушений на торговой площадке Plati, незамедлительно информировать нас по адресу support@plati.com о факте такого нарушения и предоставить нам достоверную информацию, подтверждающую Ваши авторские права или права собственности. В письме обязательно укажите ваши контактные реквизиты (Ф.И.О., телефон).

В целях исключения необоснованных и заведомо ложных сообщений о фактах нарушения указанных прав, администрация будет отказывать в предоставлении услуг на торговой площадке Plati, только после получения от Вас письменных заявлений о нарушении с приложением копий документов, подтверждающих ваши авторские права или права собственности, по адресу: 123007, г. Москва, Малый Калужский пер. д.4, стр.3, Адвокатский кабинет «АКАР №380».

В целях оперативного реагирования на нарушения Ваших прав и необходимости блокировки действий недобросовестных продавцов, Plati просит Вас направить заверенную телеграмму, которая будет являться основанием для блокировки действий продавца, указанная телеграмма должна содержать указание: вида нарушенных прав, подтверждения ваших прав и ваши контактные данные (организиционно-правовую форму лица, Ф.И.О.). Блокировка будет снята по истечение 15 дней, в случае непредставления Вами в Адвокатский кабинет письменных документов подтверждающих ваши авторские права или права собственности.