Cbits Marketing ticket 7

The sale of this product is suspended.

Try to search similar items from other sellers.

Sold: 4 last one 01.10.2013
Refunds: 0

Uploaded: 03.07.2011
Content: 10703150914803.zip 9,29 kB

Product description

Cbits Marketing ticket 7


1. Опишите преимущества и недостатки стимулирования сбыта как способа продвижения товаров.
2. Прибыль фирмы имела устойчивый характер: в среднем 300 тыс. руб. в месяц. Была проведена рекламная компания, которая обошлась в 150 тыс. руб., после чего прибыль удвоилась.
Определите эффективность рекламной кампании.
3. Назовите три фактора, препятствующие внедрению маркетинга на российском рынке.
Сибирский институт бизнеса и информационных технологий

Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7

1. Опишите преимущества и недостатки стимулирования сбыта как способа продвижения товаров.
2. Прибыль фирмы имела устойчивый характер: в среднем 300 тыс. руб. в месяц. Была проведена рекламная компания, которая обошлась в 150 тыс. руб., после чего прибыль удвоилась.
Определите эффективность рекламной кампании.
3. Назовите три фактора, препятствующие внедрению маркетинга на российском рынке.
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7

1. Опишите преимущества и недостатки стимулирования сбыта как способа продвижения товаров.
2. Прибыль фирмы имела устойчивый характер: в среднем 300 тыс. руб. в месяц. Была проведена рекламная компания, которая обошлась в 150 тыс. руб., после чего прибыль удвоилась.
Определите эффективность рекламной кампании.
3. Назовите три фактора, препятствующие внедрению маркетинга на российском рынке.
Сибирский институт бизнеса и информационных технологий
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ ВПО «Сибирский институт бизнеса и информационных технологий»
Сибит Маркетинг билет 7 Сибит Маркетинг билет 7
Сибит НОУ

Additional information

1. Describe the advantages and disadvantages of sales promotion as a way of promoting goods.
2. The profit of the company was sustained with an average of 300 thousand. Rub. per month. Was conducted advertising campaign, which cost 150 thousand. Rub., After which profits doubled.
Determine the effectiveness of advertising campaigns.
3. What are the three factors hindering the implementation of marketing in the Russian market.
Siberian Institute of Business and Information Technology

Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7

1. Describe the advantages and disadvantages of sales promotion as a way of promoting goods.
2. The profit of the company was sustained with an average of 300 thousand. Rub. per month. Was conducted advertising campaign, which cost 150 thousand. Rub., After which profits doubled.
Determine the effectiveness of advertising campaigns.
3. What are the three factors hindering the implementation of marketing in the Russian market.
Siberian Institute of Business and Information Technology
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7

1. Describe the advantages and disadvantages of sales promotion as a way of promoting goods.
2. The profit of the company was sustained with an average of 300 thousand. Rub. per month. Was conducted advertising campaign, which cost 150 thousand. Rub., After which profits doubled.
Determine the effectiveness of advertising campaigns.
3. What are the three factors hindering the implementation of marketing in the Russian market.
Siberian Institute of Business and Information Technology
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits LEU VPO "Siberian Institute of Business and Information Technology"
Cbits Marketing ticket 7 Cbits Marketing ticket 7
Cbits KNOW

Feedback

0
Period
1 month 3 months 12 months
0 0 0
0 0 0
In order to counter copyright infringement and property rights, we ask you to immediately inform us at support@plati.market the fact of such violations and to provide us with reliable information confirming your copyrights or rights of ownership. Email must contain your contact information (name, phone number, etc.)

This website uses cookies to provide a more effective user experience. See our Cookie policy for details.