RFEI Term paper on the topic of "Consumer Behavior"

The sale of this product is temporarily suspended.

Sold: 1
Refunds: 0

Uploaded: 05.08.2010
Content: 00805212403903._____.zip (37,77 kB)

Description

СОДЕРЖАНИЕ

Введение3
Глава I. Теоретические аспекты изучения потребительского поведения4
1.1. Классификация потребителей.4
1.2. Основные факторы, определяющие поведение потребителей.9
1.3. Процесс принятия решения потребителем.13
Глава II. Исследование потребительского поведения клиентов
ОАО «Живая вода»23
2.1. Общая характеристика объекта исследования23
2.2. Анализ потребительского поведения клиентов ОАО «Живая вода»24
2.3. Разработка рекомендаций по формированию эффективной
маркетинговой стратегии ОАО «Живая вода»26
Заключение27
Список использованных источников29

Feedback

1
No feedback yet.
Period
1 month 3 months 12 months
0 0 0
0 0 0
In order to counter copyright infringement and property rights, we ask you to immediately inform us at support@plati.market the fact of such violations and to provide us with reliable information confirming your copyrights or rights of ownership. Email must contain your contact information (name, phone number, etc.)