Маркетинг. М 2, ТМА 1.1

The sale of this product is suspended.

Try to search similar items from other sellers.

Sold: 0
Uploaded: 20.02.2013
Content: 30220183618933.doc 401,5 kB

Product description


Контрольная для МВА.Аналитический материал для составления маркетингового плана предприятия ООО Агромолкомбината «Пановский». 14 стр.
Выполнена 15.12.2011.

Additional information

Цель молочного комбината заключается в постоянном развитии производства, расширении и укреплении партнерских сетей, в удовлетворении самых высоких требований покупателей к молочной продукции.
Задачи:

- обеспечение замкнутого производственно – сбытового цикла, который включает этапы от разведения коров до реализации готовой молочной продукции;
-модернизация оборудования в производственной компании.

Feedback

0
Period
1 month 3 months 12 months
0 0 0
0 0 0
In order to counter copyright infringement and property rights, we ask you to immediately inform us at support@plati.market the fact of such violations and to provide us with reliable information confirming your copyrights or rights of ownership. Email must contain your contact information (name, phone number, etc.)

This website uses cookies to provide a more effective user experience. See our Cookie policy for details.