ИНЖЭКОН Контрольная Маркетинг Вар 02

The sale of this product is temporarily suspended. Please check again later or subscribe for notification of when the product is back in stock.

Try to search similar items from other sellers.

The sale of this product is suspended.

Try to search similar items from other sellers.

Sold: 0
Uploaded: 24.07.2013
Content: 1026.rar 27,1 kB

Product description


1. Укажите этапы жизненного цикла товара. Опишите маркетинговые стратегии для каждого из них.
Задание 2
Для предложенных товаров сформулировать перечень товарных характеристик и проранжировать их с точки зрения значимости для потребителя.
настольная лампа
Задание 3
Торговое предприятие предлагает на рынке ассортимент из трех товаров А, Б и С по ценам рассчитанным на основе затрат. Цены для продуктов А и С не были приняты рынком.
Предложите новые цены для продуктов А и С (на основе психологической цены - «ломаной»); рассчитайте новую цену для продукта В, позволяющую сохранить первоначальный объем и покрывающую потери от продуктов А и С. Результаты расчетов занести в таблицу.
4. Тест

Feedback

0
Period
1 month 3 months 12 months
0 0 0
0 0 0
In order to counter copyright infringement and property rights, we ask you to immediately inform us at support@plati.market the fact of such violations and to provide us with reliable information confirming your copyrights or rights of ownership. Email must contain your contact information (name, phone number, etc.)

This website uses cookies to provide a more effective user experience. See our Cookie policy for details.