Иимдж организации

The sale of this product is suspended.

Try to search similar items from other sellers.

Sold: 0
Uploaded: 09.11.2008
Content: 81109013652057.doc 169,5 kB

Product description


Введение……………………………………………………………………………...3
1. Теоретические аспекты имиджа: природа, виды, структура и функции……...5
1.1. Природа и понятие имиджа…………………………………………………….5
1.2. Структура и составляющие имиджа…………………………………………...9
1.3. Основные характеристики имиджа, как психологического образа, его виды и функции…………………………………………………………………………...12
2. Формирование имиджа организации…………………………………………...16
2.1. Объекты формирования имиджа……………………………………………...16
2.2. Основные этапы формирования имиджа организации……………………...17
3. Исследование имиджа организации……………………………………………25
3.1. Основные необходимые понятия……………………………………………..25
3.2. Основные методы исследования имиджа……………………………………26
3.3. Пример количественных методов для исследования имиджа……………...28
Заключение………………………………………………………………………….32
Список использованных источников……………………………………………...34

Additional information

авторская работа 2008 года

Feedback

0
Period
1 month 3 months 12 months
0 0 0
0 0 0
In order to counter copyright infringement and property rights, we ask you to immediately inform us at support@plati.market the fact of such violations and to provide us with reliable information confirming your copyrights or rights of ownership. Email must contain your contact information (name, phone number, etc.)

This website uses cookies to provide a more effective user experience. See our Cookie policy for details.